Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Anders - 6 mars 2009 23:54

TröttHmmm, jag har återigen konstaterat att en fysiskt krävande arbetsvecka i kombination med en ny förkylning verkar leda till att jag inte skriver värst mycket på min blogg.

Märkligt...sa jag till mig själv ironiskt.


Jag tror jag har hamnat i ett läge där jag behöver skaffa mig en billig inspelningsmanick.


Jag har MYRIADER med tankegångar som jag skulle vilja uttrycka här på bloggen....medan jag jobbar.


Dessvärre så har det på sistone blivit så att när jag kommer hem så letar jag med ljus och lykta i mitt minne för att hitta igen mina inspirerande filosofiska labyrintvandringar...bara för att istället hitta en massa tråkiga rationaliseringar och vardagligt trams.


Jag har bestämt mig för att lösa det här på något sätt.

Främst för att jag känner att jag behöver se mina "geniala" tankar på den här platsen.

Med all respekt till dig som mot förmodan läser detta - jag skriver inte här för din skull utan för min egen.


Nåväl, i morgon ska jag se till att jag känner fräsch vind mot mitt ansikte när jag susar fram nedför pisterna i Almåsa igen.

Jag känner en abstinens som borde vara sund - den som får mig att längta en hel vecka efter den där känslan av frihet och fullkomlighet.

Den jag hittar när jag står på ett par plastlägg under påverkan av gravitionskrafter och väder.


När Stenmark en gång sa "De ä bar å åk" så fångade han fler aspekter än många av oss kanske förstod då?


Det är bara att leva och njuta.

För de som tror på GUD så finns det gott om tid att leva i skärselden en hel evighet för den som vill det.

Passa på att njut nu, för vad vet vad vederfars oss i morgon egentligen!?

Presentation

Omröstning

Vill du sluta med nikotinet?
 Nej, jag har aldrig använt nikotin
 Nej, jag har redan befriat mig från nikotinet
 Nej, jag trivs med att använda nikotin
 Ja, jag vill inte vara nikotinist längre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards