Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Anders - 22 mars 2009 19:53

Det var ju som vanligt en tuff och intensiv arbetsvecka senast - precis som jag vill ha det. ;)


Nackdelen var att jag inte hann umgås med min dotter något.

På eftermiddagsskiftet så blir det nämligen så att jag kommer hem när hon redan har hunnit somna och jag vaknar nästa dag när hon redan hunnit gå till skolan.


Så...jag längtade oerhört att få lite tid med henne och det fick jag.

 yeah!Igår blev det lite promenerande i solskenet på förmiddagen och senare mest familjemys i soffan med äta gott&TV.

Idag hann vi minsann både med att åka lite utförsåkning i Almåsa och sedan lite bowling.


Den här veckan blir det förmiddagsskiftet, så nu blir det några timmar på eftermiddagen tillsammans varje dag.

Bara att kunna få äta middag tillsammans är värt mycket.


Det verkar som att det kan vara ett bra sätt att uppskatta tiden med sina kära mer genom att göra tiden mer dyrbar och inte ta allt för givet jämt?


...tusan, dags att göra mig ordning för sängång - ska upp 04:15.Zzzzz

-Suss gott på mig och kom ihåg att vara nöjd över ännu en bra helg!

Presentation

Omröstning

Vill du sluta med nikotinet?
 Nej, jag har aldrig använt nikotin
 Nej, jag har redan befriat mig från nikotinet
 Nej, jag trivs med att använda nikotin
 Ja, jag vill inte vara nikotinist längre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards