Alla inlägg den 16 april 2009

Av Anders - 16 april 2009 11:13

Be inte om det du inte vill ha


Precis så är det och jag har återigen fått kvitto på hur onödigt slöseri med tid och energi det är att oroa sig.

Samtidigt så känns det ganska bra att jag fortfarande har massor kvar att lära mig själv om mig själv.

Om jag aldrig hade några situationer i livet som jag behöver lära mig av - tänk vad sömnigt och intetsägande livet skulle bli då, ha ha!


Hur som helst så leder inte branden på sågverket till min uppsägning - inte ännu i varje fall.

Fram till något sådant mot förmodan skulle hända så fortsätter jag uppskatta jobbet jag faktiskt har. Därmed kan jag också fortsätta träna mig på att inte oroa mig för att förlora det.


balancing the edgeDessutom så kör skiftesledaren så hårt med mig i min upplärning till virkessorterare som jag önskar, och därför finns det inte heller så mycket tid för eftertanke just nu.

Ingen pardon, utan pang på rödbetan bara - learning the hard way, without any painkillers, just as I prefer it   ;)

Presentation

Omröstning

Vill du sluta med nikotinet?
 Nej, jag har aldrig använt nikotin
 Nej, jag har redan befriat mig från nikotinet
 Nej, jag trivs med att använda nikotin
 Ja, jag vill inte vara nikotinist längre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards