Alla inlägg den 21 april 2009

Av Anders - 21 april 2009 15:54

Igår gick jag, frugan och svärmor iväg på Wendlas vårshow på Storsjöteatern, där min dotter deltar som danserska.


Jag fick vänta ända till efter till andra halvlek innan min lilla (nåja) sötis dök upp på scenen.

Det var ett helt år sedan senast jag hade nöjet att se henne dansa inför publik. Visst har hon visat lite smakprov på danseriet hemma under året, men det blir liksom inte samma sak och jag blev mer överraskad än jag hade förväntat.

Inte nog med att tjejen växt så alldeles förbolt, hon har ju dessutom tränat och utvecklats fantastiskt mycket som scenvan dansare från förra säsongen!


Megastor WOW-faktor och jag kunde sitta och mysa över den bomullslena förnimmelsen om att där var MIN dotter och att hon sannerligen rockar fett på scenen!


-Är jag den stolta pappan eller inte?  ;)

Presentation

Omröstning

Vill du sluta med nikotinet?
 Nej, jag har aldrig använt nikotin
 Nej, jag har redan befriat mig från nikotinet
 Nej, jag trivs med att använda nikotin
 Ja, jag vill inte vara nikotinist längre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards