Alla inlägg under februari 2009

Av Anders - 2 februari 2009 11:13

Det var kanske inte så konstigt att kroppen värkte redan i fredags kväll och att jag sovit mer än 26 timmar mellan fredag och söndag?


I natt började mitt 4-veckor långa nattskift och jag gav det ett försök, trots nära 38grader i feber.

Halvfyra i morse, efter rasten, så skickade skiftesansvarige hem mig.


När jag kom hem så la jag mig direkt och vaknade precis. Sträcksovit drygt 6timmar och nu när jag vaknat till passade jag på att kolla febern - nära 39grader!


Toalett, te, en frukt och en Alvedon, sedan tillbaks att sova lite till.


Skulle jag inte somna om så tror jag att jag ska passa på att läsa en bok eller se en film. Nåt bra ska det väl vara med att ha flunsan ;)

Av Anders - 1 februari 2009 11:49

Jag kom ju på något så bra.
Det var en tanke jag aldrig hade haft förut.
Jag intalade mig själv att jag skulle komma ihåg min tanke, den var ju egentligen en helt briljant tanke ämnad för storverk i världen.

...men jag tappade bort den.

Nu står jag här och undrar vad min tanke var?


-Äsch, snart kommer en ny tanke!

Under tiden tänker jag fortsätta att leva och njuta av livet - det är ju inte en ny men ack så tilltalande tanke.

Av Anders - 1 februari 2009 11:37

Vilken röst hon har!



Presentation

Omröstning

Vill du sluta med nikotinet?
 Nej, jag har aldrig använt nikotin
 Nej, jag har redan befriat mig från nikotinet
 Nej, jag trivs med att använda nikotin
 Ja, jag vill inte vara nikotinist längre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards